Het is bijna zover! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Anne Vosdellen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Anne Vosdellen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Anne Vosdellen

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Juli 2015 | Ghana, Tamale

Hallo Allemaal,

Het is bijna zover. Nog een paar weekjes en ik vertrek voor een half jaar naar Ghana.

Werken als gediplomeerde doktersassistente in een ontwikkelingsland.

Ik zit volop in mijn voorbereidingen.

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Ghana.

Tot snel!

Liefs,

Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Ghana


Recente Reisverslagen:

31 December 2015

Happy New Year to you all!!

17 November 2015

Antere!

30 September 2015

Eerste reisverslag vanuit Ghana

24 Augustus 2015

Nog 12 nachtjes slapen.....

09 Juli 2015

Het is bijna zover!
Anne

Doktersassistente in Ghana

Actief sinds 09 Juli 2015
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 5397

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 28 Februari 2016

Ghana

Landen bezocht: