Nog 12 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Anne Vosdellen - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Anne Vosdellen - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes slapen.....

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 Augustus 2015 | Ghana, Tamale

Nog 12 dagen ... begin ik aan mijn reis naar Ghana!
Ik heb er heel veel zin in maar om eerlijk te zijn begin ik nu toch al wel wat ‘’zenuwtjes’’ te krijgen.

Ik kan nu alle belangrijke dingen van mijn lijstje afstrepen!
Het visum is geregeld, internationaal rijbewijs, ik heb al mijn vaccinaties gehad en ik ben begonnen met het slikken van de malaria tabletten.

Deze reis kost veel meer voorbereiding dan dat ik zelf had gedacht. Ook qua spullen die ik moet meenemen. Ik moet heel veel zelf meenemen voor een half jaar bv. een EHBO koffer met inhoud, geïmpregneerde klamboe, zonnebrand,wit uniform, maandverband.

Deze laatste paar daagjes wil ik nog lekker genieten van het lekkere eten en de luxe hier in Nederland samen met mijn vriend en familie.
Dat zal ik zeker gaan missen!